הוסף לסל

סאפ מתנפח /קיאק מתנפח

אם אתם אוהבים לגלוש או לשוט בים או בכנרת ורוצים להרגיש קרובים למים ולהנות בקיץ החם ,ואתם רוצים לתרגל יוגה על המים אז יש את הלהיט החדש של השנים האחרונות גלשן סאפ מתנפח לים במחיר זול INFLATABLE SUP -STAND UP PADDLE BOARD פאדל בורד שנחשב בשנתיים האחרונות ללהיט של הקיץ והשימוש בסאפים מתנפחים מתפתח במהירות והסיבה העיקרית היא הקלות נשיאה של הסאפ המתנפח והובלתו ממקום למקום ברכב או על הגב או על אופנוע ואפילו בטיסות לחוץ לארץ כי הוא מגיע בתוך תיק עם כתפיות לגב,הרבה נשים לקחו את הסאפ המתנפח לים והפכו אותו לספורט לחודשי הקיץ על המים בים המון זוגות לוקחים שיעור למידה על סאפ מתנפח ליחיד או זוגי ואז מחליטים לקנות סאפ מתנפח זול וטוב של חברת BESTWAY-סאפים מתנפחים של החברות AZTRON,BESTWAY,AQUATON סאפ מתנפח ליוגה על המים YOGA SUP,ישנו גם סאפ קשיח אך אנחנו מייבאים סאפים מתנפחים במחירים הכי זולים בארץ,אחד היתרונות הגדולים של סאפ מתנפח הוא החומר מימנו הוא עשוי 3 שכבות PVC חזק ועמיד במכות בים מסלעים או מקרקעית קשה וכמובן בסיום השימוש ניתן לקפל אותו חזרה לאריזה קטנה בתיק והוא לא כבד בדרך כלל שוקל בין 12-18 ק"ג תלוי באורך הסאפ המתנפח,מומלץ לקרוא חוות דעת על הסאפ מתנפח למתחילים -אנו ממליצים על הסאפ המתנפח החדש של BESTWAY הוא רחב ויציב לעמידה על המים יותר מכל סאפ אחר של דקטלון או חברה אחרת,יש לנו גם קייקים מתנפחים לשנת 2023 והקיאק הנמכר והמומלץ מבחינת value for money הוא אינטקס INTEX 68307 ,יבואן גלשן סאפ מתנפח במחיר לכל כיס רק 1090 ש"ח למתחילים,סאפ מתנפח מומלץ לנשים BESTWAY מחיר לסאפ מתנפח טוב ולא יקר.

אך לבחור סאפ המתנפח במחיר סביר לים שמתאים לכם- חלק מהסאפים שלנו כוללים מושב למתחילים -תצוגה של סאפ מנופח להתרשמות .* מבחר הדגמים הכי גדול בארץ 9-11 גדלים שונים *

סאפ מתנפח לים BESTWAY במבצע זול מגיע באורך מסויים ברוחב מיוחד ובעובי  כאשר האורך והרוחב וגם הגובה של הסאפ המתנפח יקבעו את איכות הסאפ ויכולת הציפה שלו כלומר אם אתה בוגר ששוקל 80-90 קילו אז לקחת סאפ מתנפח שהאורך שלו מינימום 300 ס"מ לא פחות וכושר נשיאה של 120ק"ג ומעלה , אם אתם גולשים מתחילים וזו הקניה הראשונה שלכם של סאפ מתנפח אז לכו על סאפ מתנפח ארוך 330 ס"מ ורוחב 75-89 ס"מ  ועובי 15 ס"מ כי אז תהיה לכם יותר יציבות לעמידה על המים כי למתחילים קשה למצוא את היציבות בעמידה על המים עד שמוצאים את השרירים הנכונים לאיזון נכון על המים, כמובן שחתירה על סאפ מתנפחבישיבה קלה יותר וטוב להתחיל בישיבה ולעבור לעמידה ולכן הסאפים של BESTWAY כוללים מושב מרופד נוח (ברוב הסאפים),סאפ מתנפח לים של חברת HYDRO -FORCE  BESTWAY מיוצר כבר שנים רבות 8-10 שנים ולכן יש להם נסיון רב בבחירת החומר שעמיד לשנים רבות בתנאי שמש וחום בים וגם העיצוב של הסאפ מיוחד ולכן ההמלצה שלנו על סאפ מתנפחת BESTWAY,אצלנו הכי כדאי לקנות סאפ מתנפח זאפ,גלשן סאפ מתנפח למתחילים,גלשן סאפ מתנפח זול,סאפ מתנפח במבצע BESTWAY SUP.

פרמטר חשוב הוא לחץ הניפוח של הסאפ שנותן לסאפ קשיחות ונותן למשתמש יציבות על המים ,הסאפ המתנפח למתחילים מגיע עם משאבה ידנית איכותית מאד לניפוח של 5-7 דקות לניפוח בעוצמות גבוהות של 15-20 PSI 

*הודעה חשובה !!! המפתח האפור שמגיע עם הסאפ מיועד לחיזוק השסטום אחרי שנה שימוש לא להוצאת אוויר – מוצאים אוויר בלחיצה על פנים השסתום *

ציוד נלווה לסאפ מתנפח אשר מגיע עם סאפים ברמה גבוה -משאבה מתאימה עם מד לחץ לניפוח,מושב ישיבה נוח כמו קיאק,משוט אלומניום מקצועי לסאפ,שסתומי אוויר חזקים,תיק לאיכסון ונשיאה של הסאפ,ביקורת וחוות דעת על סאפ מתנפח בזול,גלשן SUP מתנפח לאילת,גלשן SUP מתנפח BESTWAY טוב יותר מסאפ של דקטלון וסאפ של מגה ספורט באחריות,יבואן סאפים מתנפחים BESTWAY HYDRO-FORCE.

לסיכום העצות ולפני הרכישה של הסאפ מתנפח -יש מגוון ענק של סאפים מתנפחים במחירים גדולים מאד 5K והם סאפים טובים אבל לפני שתשקיעו סכומים גדולים אנו ממליצים לרכוש סאפ מקצועי של חברה ותיקה מאד BESTWAY SUP במחיר סביר ולהנות מימנו שנים רבות מבלי לקרוע את הכיס.אז בטח תשאלו אז מה ההבדל בין הסאפים היקרים לסאפ מתנפח זול ? ראשית ישנם מותגים אשר מיובאים מאירופה או אמריקה וה BRAND הוא המייקר אותם בעיקר .

 

כל הסאפים המתנפחים של חברת BESTWAY מנופחים בלחץ של 15PSI לקשיחות מירבית ולנוחות שייט בים

יש לנו גם קיאק מתנפח מומלץ קיאק מתנפח לים INTEX 68307 לשוט עם הילד או האשה או חבר אז קיאק מתנפח זה הדבר עבורכם הוא נגיש ולא יקר קל לשאת אותו וקל לאכסן אותו בסיום השימוש ,קיאק מתנפח קיים לאדם אחד או לשני אנשים  ואפילו יש קיאק מתנפח לשלושה אנשים של חברת AQUA MARINA והוא מיוצר מחומר PVC חזק ,יש לנו מגוון ענק של קיאקים מתנפחים לדייג מחומרים חזקים במיוחד של חברת AQUA MARINA החברה שמתמחה בסאפים מתנפחים כבר 25 שנים ,יש לנו סאפ מתנפח למתחילים עם חוות דעת טובה סאפ מתנפח כמו של דקטלון רק זול יותר,ש לנו בחנות קיאקים מתנפחים מומלצים לדייג חזקים במיוחד HEAVY DUTY עם 2 שכבות של חברת INTEX או חברת BESTWAY וגם קיאקים מתנפחים של חברת AQUA MARINA החדשים לשנת 2023. .

העמיד במי ים בקרני השמש ואם קרה ונהיה חור קטן אז ניתן לתקן אותו בקלות ,כל הקיאקים המתנפחים מגיעים עם משוטים ומשאבה ותיק נשיאה .

מהם קייקים מתנפחים?
קיאקים מתנפחים הם קיאקים הקלים במשקלם לעומת שאר סוגי הקיאקים, העשויים מגומי  PVC או בד קשיח, בעלי רצפה שטוחה ויציבה. הם קלים לתמרון במים ומתאימים במיוחד לחותרים מתחילים ולמי שרוצה לעשות ספורט ימי. כאשר אתם רוכשים קיאק מתנפח, אתם חשים את תחושת הקלילות כבר מהרגע שהמוכר אורז לכם את הקיאק (מגיע בתיק נשיאה), לעומת קיאקים קשיחים אחרים שדורשים מאמץ באריזה ובהובלה שלהם וכמובן באיכסון הקיאק.

היתרונות הבולטים של הסאפ המתנפח והקיאק המתנפח:
1.סאפ מתנפח וקייקים מתפנחים שוקלים פחות מסאפים או מקיאקים העשויים מפלסטיק או פיברגלס.
2. נורא קל להתנייד איתם בתיק גם לחו"ל נכנס בקלות בתא הרכב וניתן לשאת אותם על הכתף משקל 15-19ק"ג.
3. מאפשרים שייט בכנרת בנהרות ובים התיכון.
4. אינם דורשים שטח מיוחד לאחסון.

5.ניתן לשאת אותם על הגב למרחקים ואף לטוס איתם לחו"ל.

אנו ממליצים על סאפ מתנפח למתחילים BESTWAY SUP וקיאקים מתנפחים של -BESTWAY -INTEX כי הערך שאתם מקבלים ביחס לכסף הוא יותר מכל סאפ מתנפח או קיאק אחר .

אנו מתחייבים למחירים הכי זולים בארץ לסאפ מתנפח לים ולקיאק מתנפח INTEX -BESTWAY-זוגי או יחיד וגם של חברת AQUA MARINA ואם מצאתם זול יותר אנו נוזיל לכם את המחיר !

* מחירי טרום עונה   לסאפים מתנפחים חדשים לשנת 2024 BESTWAY HYDRO-FORCE SUP * קטלוג BESTWAY 2024 סאפ מתנפח

תוצאות: 87 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: סאפ מתנפח /קיאק מתנפח
יצרן
KOLIBRI(2)
INTEX(8)
coleman(1)
WOW(1)
bestway(36)
NATUREHIKE(5)
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרן טווח מחירים

מחיר | שם מיין לפי:

//84454 //end 84454 ‎ ‎