הוסף לסל

מנוע ימי לסירה מתנפחת.

אם אתם רוצים לרכוש סירה מתנפחת מגומי +מנוע ימי חיצוני חזק לדייג או שייט כיף עם המשפחה ואם יש ברשותכם כבר סירה ואתם רוצים לרכוש רק מנוע ימי עבורה אז אנו בתותח בשיווק בע"מ מחזיקים מגוון ענק של מנועים ימיים במחירים הכי זולים בארץ בהתחייבות (בידקו והשוו),עם ניסיון משנת 2008 שנים במכירת סירות גומי מתנפחות  עם מנוע ימי של חברת מרקורי הונדה או חברות אחרות.

  • ראשית, חשוב שתכירו איזה מנוע יש לכם או אתם מעוניים לרכוש - מודל, דגם, נפח, כ"ס, היכן רשום המספר הסיריאלי של המנוע, וכל זאת לפני שתקבלו את המנוע החדש. מדוע זה חשוב? – בהמשך אם תצטרכו טיפול, תיקון או חלפים, אלו נתונים שיעזרו לנו להבין את מבוקשכם ולקצר את תהליך הטיפול/תיקון.חשוב לקרוא בספר המנוע שמגיע עם המנוע או בסירה, כיצד להפעיל את המנוע בשעות הראשונות שלו (“הרצת מנוע” או בספרות הטכנית “Break-In”). נתון זה משתנה בין מנוע למנוע ולכן חשוב לוודא זאת. הרצת המנוע לפי הוראות יצרן, חשובה מאד להמשך פעילות תקינה של המנוע והמשך “חייו”. יש לוודא כמה זמן ובאיזה סל"ד יש לנסוע בשעות הראשונות
  • חשוב להכיר היכן בודקים נוזלים כגון שמנים (שמן גיר, שמן מנוע, שמן הידראולי וכו’) ומים. כן חשבו לדעת מהן מערכות המנוע שרכשנו, האם קרבורטור או הזרקה, 2 או 4 פעימות וכו’, איזה שמן צריך, איזה סוג דלק, האם יש צורך בתערובת?
  • מנועים חשמליים הם העתיד ?כך אומרים לא מעט אנשי ים ואנו רואים את המגמה בתערוכות בעולם לסירות יאכטות ומנועים ימיים שהמגמה היא לעבור ממנועי בעירה בנזין למנועים חשמליים קטנים וגדולים חזקים ופחות ואנחנו זורמים עם העתיד ומכינים את העסק למועים חשמליים לסירות גומי או לסירות גדולות יותר.יש ברשותנו מגוון של מנועים חשמליים והזמנות של מנועים חשמליים עם סוללה חזקים במיוחד בחוזק של 3 כוח סוס ואף יותר 6 כוחס סוס מותג עולה EPROPULSION .

כל המנועים שלנו באחריות של 12-24 חודשים תלוי בגודל המנוע ,מנועים חשמליים 12 חודשים מנועי בנזין גדולים 24 חודשים ,מנועי היידיאה YAMAHA/ HIDEA נמכרים כבר שנים רבות בארץ ובחו"ל ומקבלים אחריות ע"י טכנאי מקצועי למנועים ימיים ,אנו מתחייבים לתת לכם שקט ובטחון גם אחרי המכירה .כמו כן הרחבנו את המבחר של המנועים הימיים ויש לנו במלאי מנועים ימיים של חברת ימאה YAMAHA ,חברת סוזוקי SUZUKI,חברת HONDA וחברת מרקורי MERCURY עם אחריות יבואן 5 שנים  בגדלים של 2HP עד 90HP של חברת ימאה -YAMAHA או MERCURY בגדלים שונים.או מנוע ימי הונדה יפן HONDA,אם תרצו סירות גומי מתנפחות לאילת,סירה מתנפחת לאילת תמצאו בתותח בשיווק.

כמו כן יש לנו מנועים ימיים משומשים או מתצוגה או יד 2 במחיר זול של עד 40% מהמחיר בשוק ,המנועים עוברים בדיקה ויהיו באחריות של 12 חודשים .

חדש תיקון מנועים ימיים לסירות גומי של כל הסוגים -גודל מנוע מ 2HP-6HP כוח סוס של חברות ,HONDA,YAMAHA,MERCURY,SUZUKI,PARSUN,GENOVO,HIDEA *

נוהל התיקון : המנוע יעבור לבדיקה אצל מכונאי מנועים ימיים ואז הלקוח יקבל הצעת מחיר הוגנת ,אם הלקוח יאשר את עלות התיקון -אז המנוע יתוקן -באחריות הלקוח להביא את המנוע ולאסוף מהחנות .* אם הלקוח לא ירצה לתקן את המנוע מכל סיבה ,תהיה אחריות הלקוח לאסוף את המנוע מרחוב המרכבה 28 חולון.

המנועים חשמליים שאצלנו בחנות תותח בשיווק בע"מ- של חברת ימאה YAMAHA מיוצרים על ידי MINN KOTA ע"י קונצרן JOHNSON OUTDOORS

מבצע לקראת פסח בלבד -מנוע ימי 6 כ"ס 4 פעימות HIDEA 6HP רק 3990 ש"ח אחריות שנתיים **

מה חדש לשנת 2024 – מגוון סוגי מנועי בנזין ומנועים חשמליים של YAMAHA מבחר- הכי גדול בארץ -SUZUKI/MERCURY/YAMAHA/HONDA

3 שנים אחריות לסירות קוליברי ואחריות למנועים בין שנה ל 5 שנים תלוי בסוג המנוע ובגודל שלו *מקצוענים בסירות גומי ומנועים ימיים כבר 16 שנים משנת 2008 -כושר שייט וציוד לכושר שייט במחירים ובשירות הכי זוליים בארץ בהתחייבות .

יבואן סירות גומי מתנפחות קוליברי

המנוע של חברת HIDEA נמכרים כבר 9 שנים בארץ למאות לקוחות מרוצים ראו סרטונים ביוטיוב ,יש ברשותנו חלקי חילוף לכל המנועים הימיים בכל הגדלים והמנוע תואם מנועי ימאהה YAMAHA רק במחיר זול במיוחד.כנסו ליוטיוב  youtube רישמו מנוע HIDEA ותראו לקוחות רבים מרוצים ושטים במהירות בים ובכנרת.יש ברשותנו גם מנועי ימאה YAMAHA או מנוע לסירה מרקורי MERCURY בגדלים שונים,מנוע סוזוקי SUZUKI  ומנועי HONDA ,אם תרצו תיקון למנועים ימיים אז גם התחלנו לתת שירות כזה,זה עדיין טרי אבל מצליח מאד.כמובן שיש לנו מנועים ימיים 4 פעימות וגם 2 פעימות ואנו יבואנים לסירות גומי לדייג ויבואנים למנועים ימיים ,יש לנו חלקי חילוף למנוע ימי קטן או גדול שלHIDEA או GENOVO.

יש מנוע טוב מאד לסירות גומי בשם הדיאה HIDEA אמין עם נסיון של שנים.

מעת לעת יש לנו מנועים משומשים לסירות שאנשים החליפו שידרגו אז תבררו טלפונית אם יש את המנוע במלאי החנות.

חשוב ביותר השמן למנוע ימי שתבחרו למנוע שלכם 2 פעימות או 4 פעימות שמן למנוע ימי הכי טוב שיש אשר מיועד לשמור על המנוע הימי שלך אל תתפשר על שמן זול למכסחת דשה או שמן לא ידוע -השמן מעט יקר יותר אך יאריך את חיי המנוע שלך -זה השמן המומלץ שלנו חברה גרמנית שמייצרת שנים את  MARINE 4T MOTOR OIL 15W40 1L שמן 4 פעימות או 2 פעימות 
זו ההמלצה לשמן מנוע ימי 4 פעימות של חברת השמנים הגרמנית ליקווי מולי LIQUI MOLY, מייצרת שמנים בעלי תקנים בין לאומיים ומיועדים למנועים ימיים 4 פעימות וגם 2 פעימות 
מתאים במיוחד למנוע ימי של חברת HIDEA,PARSUN,GENOVO וגם למנועים ימיים מרקורי ,הונדה HONDA וימאה MERCURY,YAMAHA,SUZUKI

תוצאות: 94 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: מנוע ימי לסירה מתנפחת.
יצרן
INTEX(1)
GENOVO (15)
MERCURY(1)
טווח מחירים
מחיר | שם מיין לפי:

//84454 //end 84454 ‎ ‎