הוסף לסל

ביגוד טרמי ללפלנד LAPLAND

ראשית נסביר היכן נמצאת לפלנד LAPLAND  ומה צריך ללבוש ללפלנד,חבל הארץ לפלנד נמצאת בצפון אירופה ומשתרעת בשטחיהן של 4 מדינותפינלנד, רוסיה, נורבגיה ושבדיה.המיוחד במקום הזה הוא מספר אטרקציות אשר יוצרים חלום לבן ,מזג האוויר בלפלנד בחורף צונחת הטמפרטורה ל 10- עד 30- מעלות מתחת לאפס ,השלג הלבן מכסה כל פינה ודרך וכולם רוצים לראות את הזוהר הצפוני.

מראות של הזוהר הצפוני ספינה שוברת קרח,אופנועי שלג,חיות כמו איילים דובים זאבים וכלבי סקי שמושכים מזחלות שלג כל המראות האלו יוצרים ספארי של חיות בשלג ובנוסף יש את סנטה קלאוס בדצמבר אשר נותן תחושת קריסמס ואחרי שהעברנו לכם את תחושת הקור והכיף אנו נפרט את הציוד שנדרש לטיול בלפלנד :בגלל הקור העז אנו ממליצים לקחת ביגוד מתאים לטמפרטורה בלפלנד כדי להנות בטיול ולא לסבול מהקור.

ראשית נתחיל בגרביים תרמיות איכותיות לחימום הרגליים ניתן לשים 2 שכבות של גרביים טרמיות דקות אך לא חייבים אם יש גרביים תרמיות איכותיות ומעט עבות של חברת SMARTWOOL כמובן בשילוב עם נעליים לשלג הם נעליים אשר מתאימות לטמפרטורה קרה והם אטומות למים ולא מחליקות על משטח של שלג  הם נעלי נורת פייס THE NORTH FACE .

לגבי מכנס תרמי תחתון לקחת מכנס טרמי עבה LEVEL 2 או LEVEL 3 ועליו מכנס סקי אשר אטום למים ולרוחות קרות במיוחד ברכיבה על אופנועי שלג או את האוברול שמקבלים בלפלנד.

בחלקו העליון של הגוף ללבוש כשכבה ראשונה על הגוף חולצה טרמית דקה LEVEL 1 ועליה חולצה טרמית עבה LEVEL 2 על החולצות הטרמיות מומלץ ללבוש חולצת מיקרופליז אשר שומרת על חום הגוף או חולצה תרמית לבל 3 LEVEL 3 MOOSE השומרת על חום הגוף בטמפרטורות קיצוניות עד 20- מעלות 

ואז מעיל פוך או מעיל סקי אשר אטום לרוחות ולמים וחשוב מאד לקחת כפפות מחממות לסקי ומתחת כשכבה ראשונה כפפות דקות מיקרופליז ומחמם צוואר וכובע פליז מחמם ומבודד מהקור ,לקחת שקיות חימום+משקפי סקי להגנה על העניים ברכיבה על אופנועי שלג או מזחלות כלבים.

אם תלבשו את מה שהמלצנו מובטח לכם טיול נעים למרות הקור העז,הביגוד טרמי ללפלנד מתאים גם לאוקריאנה ולטיולים באומן הקרה וגם לאלסקה הקרה. אלסקה שוכנת בצפון-מערבה של יבשת אמריקה הצפונית. זוהי אחת מ-50 המדינות של ארה"ב, למרות שאין רצף גיאוגרפי בינה לבין שאר המדינות של ארה"ב. האקלים ומזג האוויר באלסקה הוא מיוחד במינו בעולם וקר מאוד. בצפונה של אלסקה, בחורף השמש כמעט אינה זורחת במשך כ-3 חודשים ברציפות, כלומר תקופה זאת היא בבחינת לילה אחד ארוך וקר מאוד, ורוחות עזות מנשבות ומגבירות את הקור. בקיץ הקצר והקר השמש כמעט אינה שוקעת במשך כ-3 חודשים ברציפות, כלומר תקופה זאת היא בבחינת יום אחד ארוך.ולכן אנו ממליצים להצטייד בלבוש מתאים כדי שתוכלו להנות מהמקום המיוחד הזה.אתם חייבים ביגוד טרמי מתאים ומחמם LEVEL 2 LEVEL 3 וכמובן להתלבש בשיטת השכבות חולצה ומכנס טרמי כשלב ראשון על הגוף ומיקרופליז שני וגם מעיל תואם למזג האוויר ,לא לשכוח גרביים טרמיות ונעליים ללפלנד אטומות לשלג,מחמם לצוואר,כובע טרמי,כפפות טרמיות או כפפות סקי אטומות לשלג ואז תוכלו להנות מהטיול באלסקה ולצבור זיכרונות מיוחדים לשנים רבות,יש ברשותנו ביגוד תרמי לנשים במבחר צבעים.

מה ללבוש בלפלנד ?,בגדים לסקי, בגדי סקי, בגדים טרמיים, בגדים תרמיים, בגדי סקי לילדים, בגדים חמים לחורף, בגדים טרמיים לילדים, בגדים טרמיים עודפים, בגדים טרמיים זולים, בגדים תרמיים במבצע, בגדים חמים, בגדים לחורף בזול,ביגוד תרמי דקטלון,בגדים תרמיים דקטלון,ציוד לסקי דקטלון,משקפי סקי דקטלון,מעיל סקי דקטלון,מכנס סקי זול יותר מדקטלון,כפפות סקי דקטלון,ביגוד תרמי לסקי דקטלון,,כובע פליז,מכנס טרמי ,ביגוד סקי,גרבי סקי דקטלון,חליפת סקי דקטלון DECATHLON ,סטים של בגדים לחורף, בגדי סקי עודפים,ביגוד תרמי לנשים,ביגוד תרמי לילדים ללפלנד,ביגוד תרמי בזול,ביגוד תרמי מומלץ,ביגוד תרמי לחיילים,סט ביגוד תרמי לילדים,ביגוד תרמי עודפים,ביגוד תרמי דלתא,ביגוד תרמי זול.גרביים חמות לחורף,גרביים תרמיות מחממות לחורף,ביגוד תרמי צמר מרינו,גרביים צמר מרינו,גרביים תרמיות מצמר מרינו.

יעד חדש לטיולים בארץ קרה וגשומה היא איסלנד שגם קרה בחודשי החורף וגשומה מאד ולכן מומלץ להצטייד בביגוד תרמי מתאים ומעילי גשם ומכנס לגשם .

סרטון להמחשת הקור בלפלנד:

 

תוצאות: 36 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: ביגוד טרמי ללפלנד LAPLAND
יצרן
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרן טווח מחירים

מחיר | שם מיין לפי:

//84454 //end 84454 ‎ ‎