הוסף לסל

סירות מתנפחות עם מנוע HIDEA

 מבצעי טרום עונה ! סירות מתנפחות עם מנוע לקיץ 2024 הנחות גדולות לקראת קיץ 2024** עד 12 תשלומים  לסירות קוליברי עם מנוע  **3 שנים אחריות.

אם אתם מחפשים סירות מתנפחות עם מנוע ימי -סירות מגומי איכותית אז הגעתם לחנות הנכונה יש לנו נסיון בסירות מתנפחות ומנועים ימיים כבר 12 שנים עם מאות לקוחות שכבר הוציאו כושר שייט דרכנו  ובעזרתנו מה זה סירת גומי מתנפחת עם מנוע ? זו סירה מתנפחת קטנה אשר ממונעת עם מנוע חיצוני בנזין או חשמלי ומשמשת בעיקר לפאן או דייג בים ובכנרת ויכולה לשאת 4-6 אנשים ,אם אתם אוהבים את הים וכבר יש לכם סירה מתנפחת או סירת גומי זודיאק אז תמיד תוכלו להוסיף מנוע חשמלי או מנוע בנזין חזק לסירה שלכם,ואם אין לכם סירה ואתם רוצים להתחיל בגדול אז יש לנו בשבילכם סירה מתנפחת עם מנוע למכירה,סירה מתנפחת עם מנוע,סירות גומי מתנפחות עם מנוע ימי,סירות עם מנוע ימי,סירות גומי עם מנוע.

סירות מתנפחות מקצועיות קוליברי KOLIBRI אשר מיוצרות כבר 25 שנים במפעל וותיק בעל ידע מיוחד בסירות גומי ,חומרים והדבקות בטכנולוגיית חום ודבק אשר עמיד לשנים רבות בשייט בים המלוח והכנרת.

אם כבר לרכוש סירה מתנפחת אז ללכת על מותג ידוע וממולץ שיחיזק לכם בשימושים רבים בים בדייג או בשייט משפחתי בכנרת -אל תתפשרו על סירות קוליברי הם לא יקרות בכלל ביחס למה שתקבלו עבור הכסף שלכם.זכרו לקנות מתנפחים בזול מכל סוג אצלנו בתותח בשיווק .

ישנם סוגים רבים של מנועים ימיים בנזין או חשמלי אשר יכולים להתאים לסירות גומי מתנפחות מקצועיות או לסירות זודיאק או לסירות דייג.

נתחיל מהמנוע הקטן ביותר לסירות מתנפחות והוא המנוע ימי חשמלי בחוזק של 30LB שהוא מקביל לחוזק של 0.85 עד 1 כוח סוס ויכול להגיע למהירות שייט של 5-8 קמ"ש תלוי בים בגלים ובתנאי הרוח בים, אחריו ישנו מנוע חשמלי לסירה בחוזק של 55LB שהוא מקביל ל 1.5 עד 1.7 כוח סוס והוא יכול להגיע למהירות של 10-13 קמ"ש,ישנם מנועים חשמליים חדשים שהפם פריצת דרך עם 80-110 LB או 2HP של חברת HASWING ,יש מנועים חשמליים של חברת טורקידו הגרמנית חזקים במיוחד 2-3 כוח סוס TORQEEDO

ישנו גם מנוע חשמלי עם 80LB אך הוא לא נפוץ בארץ כמו כן ישנם מנועים חשמליים לסירות דייג בעוצמות של 4-10 כוחות סוס אך מחירם יקר מאד ועל כן אין להם שוק לא בארץ ולא בעולם בכלל .

חשוב לציין שכל המנועים החשמליים עובדים על סוללות 12V חזקים  40-65AMP הנמכרים בנפרד.

הקטגוריה הבאה המומלצת במנועים לסירות מתנפחות הם מנועי הבנזין החיצוניים לסירות גומי מתנפחות

מנועי הבנזין לסירות גומי מתנפחות חזקים יותר מהמנועים החשמליים לסירות וישנם מנועים בגדלים שונים מבחינת

כוחות הסוס שלהם : 2-3-4-5-6 כוחות סוס וזאת קטגוריה של מנועים שלא צריך להוציא רשיון ימי כדי לנהוג בהם

מנוע ימי היידיאה או פרסון HIDEA או מנוע ימי הידאה HIDEA בנזין לסירה מתנפחת בנפח של 2.6 כ"ס יכול להגיע למהירות של 15-20 קמ"ש ויכול לעבוד עם מיכל דלק 1.2 ליטר למשך 3-4 שעות עבודה תלוי בתנאי מזג האוויר והגלים ,משקל המנוע 8 ק"ג,אם תרצו סירות גומי מתנפחות לאילת,סירה מתנפחת לאילת תמצאו בתותח בשיווק.

מנוע חזק יותר של 5 כ"ס או 6 כ"ס HONDA או מנוע HIDEA 6HP ובטח מנוע ימי ימאה YAMAHA -יכול לשאת משקל רב יותר על הסירה וגם יהיה מהיר במעט מהמנועים הקטנים,מנועי הבנזין מגיעים עם 2 פעימות או 4 פעימות כאשר ההבדל הוא בעוצמת המנוע ולא במהירות שלו.

מקצוענים בסירות גומי ומנועים ימיים כבר 15 שנים משנת 2008 -כושר שייט וציוד לכושר שייט במחירים ובשירות הכי זוליים בארץ בהתחייבות .

יבואן רישמי סירות גומי מתנפיות קוליברי

 

*חדש חדש ! כחלק משירות נוסף אנו יכולים לעשות עבורכם את כל נושא מספר לסירה(ניירת לכושר שייט) עם המנוע וכושר שייט לסירה המתנפחת שלכם בנוסף הטבה לביטוח ימי לסירות גומי ללקוחות תותח בשיווק בחברת ציפס ביטוח ימי * 

כל סירה מתנפחת שמוסיפים לה מנוע ימי חייבת בניירת לכושר שייט בידקו לפני הקניה מול החנות שיש ניירת מתאימה לכושר שייט שלא תהיו במצב לא נעים  מול מנהל הספנות .(תעודת בניה+אפוסטיל מאושר ע"י היצרן בחו"ל )

* חדש 2023 מחלקת טרייד אין לסירות הישנות שלכם ,הביאו את הסירה הישנה ותקבלו עליה זיכוי בקניית סירה חדשה *

חובה על הקונה לבדוק תקנות של מנהל הספנות משרד התחבורה לגבי שימוש במנוע עם סירה בים *

מנוע ימי 6 כוח סוס במבצע ! הידאה חדש HIDEA 6HP כולל מיכל דלק במחיר מיוחד בקניית סירה מתנפחת קוליברי . 

מנוע ימי בנזין לסירה מתנפחת מקצועית בנפח 2 כ"ס של חברת HIDEA/SUZUKI /HONDA עולה 1550 ש"ח ומנוע ימי של מותג ידוע יעלה כפליים כגון  או MERCURY -YAMAHA

בימים אלו של קיץ 2023 קיבלנו למלאי את הלהיט החדש מתנפחים בזול קונים בתותח בשיווק .גלשן מתנפח סאפ SUP  BESTWAY שהופך לקיאק ניתן לשוט בו בים ובכנרת ולתפוס גלים אם תתמידו בזה.

ניתן לעמוד ואף לשבת ,גלשן מתנפח BESTWAY SUP- מתחייבים למחיר הזול ביותר לסאפים מתנפחים,כמו כן נוסף למלאי החנות קיאק קשיח לדייג של KOLIBRI

קלטוג סירות גומי מתנפחות קוליברי KOLIBRI BOATS

* המחירים זולים יותר עד פסח 2024 ב 15% בגלל המלחמה באוקריאנה- לסירות קוליברי KOLIBRI *

 

סירת גומי מתנפחת מקצועית עם מנוע רוכשים במקום עם נסיון -ציוד לכושר שייט,סירה עם מנוע,סירות עם מנוע,מנוע ימי עם סירה,אבזרים לכושר שייט,ערכה לכושר שייט,עוגן לכושר שייט,נר עשן לאופנוע ימי,מנוע ימי MERCURY,מנוע ימי הונדה יפן HONDA.

הדגמה של מנוע בנזין לסירות מתנפחות,סירות מתנפחות דינגי,סירה מתנפחת דינגי,מנוע לסירה KOLIBRI ,מנוע לסירה מרקורי 2.5 כ"ס,מנוע לסירה HIDEA 6 כ"ס,מנוע לסירה למכירה,מנוע לסירה יד 2,מנוע לסירה מתנפחת,מנוע לסירה מרקורי,מנוע לסירה סוזוקי,מנוע לסירה HIDEA 15 כ"ס,מנוע לסירה 40 כ"ס,מנוע לסירה 150 כ"ס ,מנוע ימי YAMAHA לסירה,מנועים ימיים חיצוניים לסירות,סירה עם מנוע SUZUKI,מנוע ימי HIDEA,מנוע ימי לסירה HIDEA 6HP,מנוע לסירות גומי,מנוע לסירה מתנפחת,מנוע חשמלי לסירה,מנוע בנזין לסירה,מנוע לסירה גומי,מגלה דגים לורנס,מגלה דגים LOWRANCE,מתקן למנוע ימי.סירות גומי אינטקס,סירות גומי לים.סירת גומי לדייג,סירת גומי לילדים,סירת גומי אינטקס,סירת גומי למכירה,סירת גומי יד שניה.אם אתם מחפשים סירה מתנפחת יד 2,סירה מתנפחת לים,סירת מנוע ללא רשיון,מנוע ימי הונדה יפן HONDA,סירת גומי זודיאקמנוע לסירה מתנפחת 6 כוח סוס HIDEA,סירה מתנפחת INTEX,לקנות מתנפחים בזול מכל סוג שהוא.

מועדי בחינות לכושר שייט 2024 לחץ על הקישור הבא .

לתשלום אגרה לכושר שייט לחץ כאן 

מבצע למשאבה חשמלית  רק 399 שח בקניית סירה +מנוע ימי

 

 

 

 

 

 אודות חברת HIDEA חברת היידיאה מייצרת מנועים ימיים לסירות משנת 1988 ,החברה מייצרת מנוע ימי בגדלים שונים מ 2-90 כוח סוס ,כאשר הטכנולוגיה ,החלקים הפנימיים והנדסת המנוע מארה"ב ומיפן אך ההרכבה מתבצעת בסין ,המפעל מוכר כ 100,000 מנועים בשנה מנועי HIDEA אמינים מאד בשימוש רב שעות,חסכוניים בדלק ושקטים ,מנועי HIDEA נמכרים בכל העולם ,מאוסטרליה עד ארצות הברית ,האחריות שהחברה נותנת על המנועים שלה הם שנה עד שנתיים תלוי בארץ בהם נמכרים המנועים,מנועי HIDEA מיוצרים עם 4 פעימות ו 2 פעימות העוצמה והאמינות שחברת HIDEA בנתה בשנים האחרונות מצדיקים את האמינות של המנועים והשימוש במנועים אלו מתרחב בעולם בגלל היחס בין המחיר למוצר האיכותי שהלקוח מקבל .

 

תוצאות: 49 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: סירות מתנפחות עם מנוע HIDEA
יצרן
KOLIBRI(26)
INTEX(6)
GENOVO (2)
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרן טווח מחירים

מחיר | שם מיין לפי:

//84454 //end 84454 ‎ ‎