הוסף לסל

תרמוס לשתיה חמה וכוס טרמית

איזה תרמוס הכי טוב ? רבים שואלים את עצמם כאשר מחפשים טרמוס טוב שומר חום וקור ולא יקר  אך לפני שנענה נסביר מעט על תרמוסים לשתיה חמה שומרים על הטמפרטורה של המים החמים לזמן ממושך עד 24 שעות בזכות הדופן הכפולה שלהם והוואקום שיש בניהם -תרמוס טוב שומר על חום וקור למשך שעות רבות תרמוס מגיע בגדלים שונים  כאשר החומר החיצוני ממתכת עם ציפוי עמיד במים ופנימי מנירוסטה לא מחלידה ובין השכבות יש וואקום לבידוד ושמירת החום נפח תרמוס מנירוסטה 1.5 ליטר,תרמוס נירוסטה 1 ליטר,תרמוס 0.7 ליטר,תרמוס קטן 0.5 ליטר:קבלו עצה זהב :ולכן חשוב מאד לא להפיל את התרמוס עם השתיה כי אז זה שוקל הרבה ואז הוואקום יכול להפגע עם הנפילה על הקרקע וכך שמירת החום של התרמוס תיפגע הקפידו לא להפיל,יש מבחר גדול של תרמוסים טובים ומומלצים בארץ וישנם תרמוסים עם מותג בין לאומי שקיים שנים רבות ומוכיח את עצמו כמו חברת איזוסטיל גרמניה ISOSTEEL או חברת תרמוס THERMOS המקורי מנירוסטה אשר שומר חום וקור שעות רבות ונמכר במחיר זולויש את חברת פרימוס PRIMUS שמייצרת תרמוס איכותי ברמה גבוה ,לטעמנו התרמוס הכי טוב בעולם הוא…יש את המרצדס של התרמוסים סטנלי STANLEY  חברה אמרקאית וותיקה עם תרמוסים טובים במיוחד,אם תרצו תרמוס מומלץ במחיר זול וטוב אז חברת תרמוס THERMOS שווה כל שקל,עוד מותג מוצלח של תרמוסים שומרי חום איזוסטיל ISOSTEEL חברה גרמנית שמייצרת תרמוסים איכותיים שומרי חום למשך 24 שעות -יש בחנות מגוון גדול של תרמוסים מצויינים ולא יקרים של חברת NATUREHIKE .
וישנם תרמוסים מנירוסטה עמידים בפני שבר מעוצבים בסגנון מודרני בגימור מתכתי או טיטניום מודרני מוברש מבהיק,בפנים ובחוץ והמלצתנו לא לקנות תרמוס עם זכוכית פנימית כי אז בנפילה הראשונה התרמוס נהרס ולא ניתן להשתמש בו מה שלא קורה בתרמוס נירוסתה מבפנים ומבחוץ.
היתרונות של התרמוס לשמירה על מים חמים לתינוק או שומר חום את הקפה והתה למשך שעות עד 24 שעות ואף יותר ,נוחות מקסימלית בשימוש לשתיה, מזיגה והגשה,סגר אוטומטי למניעת זליגה .
כל זאת עם 5 שנות אחריות או אחריות לכל החיים לתרמוסים מנירוסטה של חברת AVEX האמריקאית..או של חברת תרמוס THERMOS המקורית או תרמוס גרמני של איזוסטיל ISOSTEEL 
שילוב מדהים של עיצוב, נוחות איכות ועמידות לאורך זמן.**עצה לשמירת התרמוס חשוב מאד לא להפיל את התרמוס עם השתיה כי אז הוואקום ששומר על החום נפגע ואז שמירת החום יורדת .

חשוב לדעת ! תרמוס שומר על חום וקור למשך זמן של 8/12/24 שעות אך תהיה ירידה בשמירת החום בכל פעם שפותחים וסוגרים את התרמוס למזיגה אז החום יורד ב5% או 10% בחימום 

כאשר נוסעים לפולין כמשלחת או שנוסעים לטיול בחורף בני יורק  -יש לנו תרמוס מומלץ לשמירת מים חמים  או תרמוס לקפה ואנו רוצים לשתות קפה חם  והמזג אוויר קר מאד ואנו רוצים לשתות תה/קפה חם או מנה חמה ,אז אנו צריכים את הטרמוס הטוב שישמור לנו על המים חמים גם ל 16 שעות ואף ל 24 שעות חום או לשתיה קרה 36 שעות או אם אנו רוצים כוס טרמית לשתות קפה חם בעבודה או בדרך ללימודים אז כוס טרמית של איזוסטיל ISOSTEEL היא המוצר המושלם עבורכם או כוסות תרמיים של חברת AVEX עם אחריות לכל החיים שומרים על הקפה חם למשך יום שלם.

תרמוס לשתיה חמה של חברת PRIMUS הוותיקה מצויין עבור טיולים וטיסות לפולין ולמקומות קרים,תרמוס שתיה חמה ,טרמוס שתיה קרה,טרמוסים שתיה קרה,תרמוסים שתיה חמה מומלצים,כוס תרמית מומלצת,תרמוס מומלץ STANLEY ,כוס טרמית,טרמוס לשתיה חמה,תרמוס גרמני של חברת איזוסטיל  THERMOS, ISOSTEEL,תרמוס NATURHIKE ,יש תרמוס עם פתח רחב ויש תרמוס עם פתח צר כל אחד והצרכים שלו.למותג סטנלי STANLEY יש היסטוריה עשירה מעל 100 שנים. המותג הומצא על ידי וויליאם סטנלי ג’וניור ששינה את אופן צריכת המשקאות החמים. בשנת 1913 הוא איחד בידוד ואקום ופלדת אל חלד בבקבוק נייד אחד. במאה שחלפה מאז, בקבוק הוואקום שלו התפתח מרעיון לאייקון והפך לחלק חיוני מימי עבודה, טיולי כביש והרפתקאות. מאז, המותג STANLEY מספק ציוד מזון ומשקאות מעולה עבור אורח חיים פעיל ונשאר מסור להבטחה הפשוטה הזו: קנה מוצרי STANLEY, קבל ציוד איכותי, בנוי לחיים.

בקבוק הוואקם, שם גנירי תרמוס, של חברת PRIMUS כבר שנים שנחשב לאיכותי ומהטובים בעולם.

גוף נירוסטה דופן כפולה, אם וואקום (ריק) ברמה הגובה ביותר שקיימת.

התרמוס צבוע באבקת צבע, בתנור, אשר בעל יכולת עמידות צבע מוחלטת, אשר לא ניתנן לקילוף, ולא ניתנן לשריטות.

התרמוס מבטיח לפי מבחני מעבדה, יכולת שמירה על מים רותחים , ללא פתיחת הפקק, של 24 שעת שהטמפרטורה לבסוף תהיה 55 מעלות.

התרמוס מתאים למים חמים וקרים.בקיצור יש לנו בחנות מגוון גדול של תרמוסים איכותיים וגם מעט פשוטים אבל אנו נמליץ לקנות תרמוס איכותי במחיר סביר לשתיה חמה וקרה,ויש לנו תרמוס של חברת תרמוס ויש תרמוס שומר חום 24 שעות  יוקרתי פרימיום של חברת סטנלי STANLEY .למותג STANLEY יש היסטוריה עשירה מעל 100 שנים. המותג הומצא על ידי וויליאם סטנלי ג’וניור ששינה את אופן צריכת המשקאות החמים. בשנת 1913 הוא איחד בידוד ואקום ופלדת אל חלד בבקבוק נייד אחד. במאה שחלפה מאז, בקבוק הוואקום שלו התפתח מרעיון לאייקון והפך לחלק חיוני מימי עבודה, טיולי כביש והרפתקאות. מאז, המותג STANLEY מספק ציוד מזון ומשקאות מעולה עבור אורח חיים פעיל ונשאר מסור להבטחה הפשוטה הזו: קנה מוצרי STANLEY, קבל ציוד איכותי, בנוי לחיים.

* מבחר הכי גדול בארץ למגוון תרמוסים לקפה/תה שומרי חום 24 שעות ויותר  *

תוצאות: 58 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: תרמוס לשתיה חמה וכוס טרמית
יצרן
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרן טווח מחירים

מחיר | שם מיין לפי:

//84454 //end 84454 ‎ ‎